    From: WOJSAL <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za poradę?
    Date: Sun, 15 Aug 2004 22:53:16 +0200

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 01:53 opublikowane na
    > Ja gościa rozumiem. Po wejściu sławetnej ustawy też zacząłem dostawać spam
    > sformuowany w stylu ,,Cześć, to ja Ci podsyłam to o co prosiłeś....''
    > albo ,,cześć, słuchaj, co sądzisz o xxxxxxx''.

    Ja zas kolesia nie rozumiem.
    Jesli dostaje nawet n-ty mail typu SPAM, to latwiej
    jest go skasowac, niz wciskac iles tam klawiszy by napisac,
    do autora maila, ze zostanie rozstrzelany. Wiem, bo sam
    otrzymuje SPAM, ale zeby napisac do spamera zeby sie
    odwalil - to zbyt wiele pracy dla mnie ;)

    A tak powazniej. Mysle ze wielu zakomplesionych ludzi
    ma satysfakcje, gdy kogos ochrzani w Internecie, zachowujac
    przy tym anonimowosc. Co innego bowiem walka ze SPAMEM
    (skadinad sluszna) a co innego wyzywac sie na kims.

    > Gość pewnie uznał, że Magda
    > pytając np. ,,słuchaj, co sądzisz o bułkach z baru u Stasia'' tak >
    naprawdę
    > reklamuje bar u Stasia i zachęca go do zapoznania się z ich ofertą.

    Gosciu zdradza lekkie przewrazliwienie. Niedlugo dojdzie do tego,
    ze jak go ktos zapyta w realu o ulice, to pytajacego opluje.
    W koncu nie wiadomo, czy na tej ulicy nie znajduje sie firma X,
    produkujaca, rewelacyjne niewatpliwie, produkty Y.
    ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL (Wojciech Sałata)