  • Data: 2003-09-21 09:08:11
    Temat: Re: Kanary i co dalej.... [OT]
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To właśnie zasugerował... czemu Ty, człowieku, uważasz, że
    > Twoje słowa mają tu być użyte jako wyrocznia?! Bo pełnisz
    > funkcję kontrolera?
    > Może i tak, ale jak większość z nich nie znasz w pełni
    > nawet zasad wokół Twojego zajęcia. W dodatku mądrzysz się
    > nie mając racji. Nudzi Ci się?

    Skoro będąc kontrolerem nie mam bladego pojęcia o przepisach to proponuję
    zlozyc donos:
    Referat Kontroli Biletów KZK GOP w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 31
    40-042 Katowice
    Chętnie stanę przed ponownym egzaminem, nawet ustnym i zobaczymy komu
    wowczas oko zbieleje. Dodam ze na moim egzaminie otrzymalem bez sciagania
    (to bylo w obecnosci samego kierownika) niemal 100% punktow, co dotad malo
    komu sie zdarzylo, a insynuacje kilku gowniarzy majacych o Prawie
    Przewozowym i Regulaminach przewoznikow dosc metne pojecie zwyczajnie mi
    ublizaja.

    pdr
    Olo