  • Data: 2003-09-21 11:03:47
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak nieraz slysze opowiesci starszych kolegow jak
    > wowczas wygladal proces kontroli biletow to lezka mi sie w oku kreci
    (...)jak tylko >sprobowal podskoczyc to z komendy
    > wychodzil po 48 godzinach siny...

    A mi sie noz w kieszeni otwiera, ze mamy takich kontrolerow..Przysluchuje
    sie tak i juz w pewneym momencie troche odpusciles i pisales sensownie...A
    co Ty widzisz w tym dobrego, ze kolesia katowali na posterunku? Jest taka
    maxima, pochodzaca z lacina i podsawa prawa.., ze lepiej wypuscic 100
    winnych niz skazac jednego neiwinnego...Zapamietaj to sobie...