  • Data: 2003-09-25 09:32:54
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcro.de> szukaj wiadomości tego autora

    Człek Olo Kwasniak wystukał w pocie czoła:

    Nie zaglądałem, ale znam jednego z tych gapowiczów, to znajomy z
    osiedla, spotkałem go przedwczoraj, zaczęliśmy rozmawiać to tej
    kontroli, i podczas tej rozmowy powiedział mi że na pętli dał
    jednemu z kanarów 18zł, bo tylko tyle miał przy sobie, a ten
    bezproblemowo go puścił.
    Lunakk