  • Data: 2003-09-20 20:57:55
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bkicpk$va$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Oj zebys Ty tylko wiedzial jakie brednie na mnie pasazerowie
    > wypisuja w roznorakich odwolaniach...
    ICZT? A jezeli watpisz w relacje ->*

    ATSD jak oceniasz swoją pracę, skoro (sam tak twierdzisz)
    jej wynikiem jest aż tyle odwołań?
    Blisko mi do postępowania mandatowego, kolegom procent spraw
    mających dalszy ciąg w kolgium, a obecnie w sądzie, nie przekracza
    1. A co do meritum, Ci dwaj zachowali się prawidłowo?

    > Watpie zeby jakiemus kontrolerowi chcialo sie silic na
    > wykrecanie komus reki dla zabawy....
    A dlaczego nie? Zatrudniają tylko z zastępów anielskich?

    > No ale jesli gapowicz sie szarpal, plul, kopal i cholera wie
    > co jeszcze robil to w sumie nic dziwnego...
    Zakładamy (bo jeśli nie ->* ), że zaczynający wątek napisał
    prawdę. A jeżeli wdajemy się w dywagacje: dlaczego zaraz na
    posterunku nie zgłoszono napaści? W relacji ani słowa o tym.

    /* to po co było w ogóle odpowiadać

    --
    pozdro
    poreba