eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKananary › Re: Kananary (a komunikacja)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!cyclone0
    2.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf01.ams.highwinds-med
    ia.com!newsfe05.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@k...net> <hjmt1f$jnt$1@news.onet.pl>
    <hjmtlr$m1j$1@news.onet.pl> <hjmtri$m9f$1@news.onet.pl>
    <hjmukm$oto$1@news.onet.pl> <hjmvij$rll$1@news.onet.pl>
    <hjn5rm$d5l$1@news.onet.pl> <hjn680$e35$1@news.onet.pl>
    <hjnb2b$so0$1@news.onet.pl> <hjp4eu$va1$1@news.onet.pl>
    <hjp5dc$fvk$1@inews.gazeta.pl> <hjpiek$cif$1@news.onet.pl>
    <hjpij3$8mq$3@news.onet.pl> <ck08n.122824$Q36.23140@newsfe19.ams2>
    <hjq42t$dfv$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1001281042170.464@quad>
    <1hz6w9xhtbws7.3r6gup62j2zg$.dlg@40tude.net> <hjs1f9$8rm$1@news.onet.pl>
    <kj4x50hhmmtf$.71605hlqhc6p.dlg@40tude.net> <hjs50a$l9a$1@news.onet.pl>
    <hjsbsr$r68$2@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <hjsbsr$r68$2@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Kananary (a komunikacja)
    Lines: 33
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <jqj8n.43453$u23.10712@newsfe05.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe05.ams2 1264698127 86.3.152.238 (Thu, 28 Jan 2010 17:02:07 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 17:02:07 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Thu, 28 Jan 2010 17:02:05 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:625165
    [ ukryj nagłówki ]


    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:hjsbsr$r68$2@inews.gazeta.pl...
    > Tomasz Kaczanowski wrote:
    >>
    >> 11 linii metra to o 10 wiecej niż w całej Polsce. Autobusy przegubowe w
    >> Polsce jeżdżą w godzinach szczytu często zapełnione powyżej 100% (czyli
    >> powyżej tego co masz na tabliczkach znamionowych), czy w Londynie jest to
    >> częste, czy w ogóle występuje? Brak możliwości przejścia od jednych drzwi
    >> do drugich - to Polska codzienność... Więc jak sobie to wyobrażasz? W
    >> Londynie zapewne podobnie jest na liniach obsługiwanych przez
    >> przegubowce - stąd właśnie inne zasady postępowania.
    >>
    >>
    >
    > czemu negujesz cos czego nie widziales.
    > przejedz sie i zobacz jak to dziala, rowniez tam gdzie linii metra jest
    > zero i autobusy sa zatloczone nie tylko doroslymi, z ktorymi mozna sie
    > dogadac, ale w 90% dzieciakami szkolnymi. I z nimi sobie tez mozna dac
    > rade.

    Dzieciaki szkolne to pikus:)
    Wyobraz sobie mamusie z wozkami ktorych wcale nie skladaja, i jeszcze w UK
    za wozek/rower sie nie placi w autobusie... Fakt, ze z rowerem przy dosc
    duzym obciazeniu pasazerami kierowca ci odmowi przejazdu, ale to chyba
    logika... (to do Tomasza)
    Z wozkem tez moze odmowic, jesli nie bedzie miejsca, nikt o to mordy nie
    drze...(tez do Tomasza)
    Jak autobus ma blisko 100% stanu tego co na tabliczce znamionowej to
    przednie dzwi na przystanku sie nie otworza i kazdy to zrozumie. Rzaden
    kierowca nie wezmie tego ryzyka na siebie, ze przekroczy stan dopuszczalny
    (w przypadku nieszczescia kierowca idzie za kratki).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1