  • 1. Data: 2004-12-17 12:26:42
    Temat: Kamera
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Może nie do końca właściwa grupa, ale sprawa dotyczy kamerki internetowej.
    Jeśli w biurze, gdzie się przyjmuje Klintów jest zamontowana kamera, to czy
    musi być zamieszczona informacja, że obiekt jest np. monitorowany?

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2004-12-17 14:06:30
    Temat: Re: Kamera
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Może nie do końca właściwa grupa, ale sprawa dotyczy kamerki internetowej.
    > Jeśli w biurze, gdzie się przyjmuje Klintów jest zamontowana kamera, to
    > czy musi być zamieszczona informacja, że obiekt jest np. monitorowany?

    Nie wiem, czy musi, ale na pewno wypada tak zrobić.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2004-12-17 14:22:24
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    Dokąd tego nie umiścisz w internecie, to nie musi.

  • 4. Data: 2004-12-17 14:53:39
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Dokąd tego nie umiścisz w internecie, to nie musi.

    A jeśli jest to w Internecie, a pod hasłem to nie ma problemu?
    I jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa: a jak są kamery gdzieś na ulicy
    (amatorskie) i obraz jest dostępny w Internecie to czy pod względem prawnym
    jest to OK?

    Pozdrawiam! Marcin

  • 5. Data: 2004-12-17 16:03:07
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > I jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa: a jak są kamery gdzieś na ulicy
    > (amatorskie) i obraz jest dostępny w Internecie to czy pod względem
    > prawnym jest to OK?

    Jeśli nie zaglądają ludziom do okien.

    Pozdrawiam,
    Beniamin