    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kamera
    Date: 6 Aug 2006 19:35:22 +0200

    > No jest jeszcze gwarancja...

    oczywiscie, ze jest, ale w zaden sposob nie moze ograniczac urawnien
    reklamujacego z wiadomej ustawy. Takze to nie ma najmniejszego znaczenia z
    jakiego tytulu reklamowal kamere. Jednym slowem - warunki gwarancyjne nie moga
    inaczej ksztaltowac "warunkow" niz przepisy ustawowe, czyli nie moga wydluzac
    14dniowego terminu, albo wprowadzac zastrzezen typu "w przypadku uznania
    reklamacji - reklamujacemu nie przysluguje wymiana sprzetu na nowy".
    Tym bardziej, ze zaden z przepisow nie narzuca na reklamujacego obowiazku
    zastrzegania z jakiego tytulu (czy z niezgodnosci z umowa, czy z jak to nazywasz
    - gwarancji) w momencie oddawania reklamowanego produktu do serwisu.

    > Ale Ty pisałeś o czymś PO terminie 14'to dniowym :)

    A Ty nie? Skoro oddal do serwisu, czeka 14 dni, po ich uplywie idzie czy wysyla
    do gwaranta pismo, iz w zwiazku z uznaniem reklamacji "z automatu" zada wymiany
    na nowy badz naprawy starego.

    pozdrawiam
    d.