  • 11. Data: 2007-08-31 21:14:17
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Autorytet? nie żartuj. Jego konferencję prasowe były mniej wiecej w tym
    > samym stylu co dzisiejsza.

    Wiesz trzeba umiec przemawiac on nie umie, tutaj byl zgnojony przez
    zorganizowana grupe (przestepcza?), on umie brac udzial w dyskusjach,
    odpoiwadac. Nie oceniam go na podstawie konferncji a na podstawie jego
    wiedzy, bardzo mi imponuje to ze oskarza gdy ma dowody (zrobil jeden
    wyjatek z kontami sld o czym tez wspomnial widac ze tez go to bolalo),
    nie insynuuje, taki powinien byc prokurator. Ziobro moglby mu buty czyscic.

    > Polityk i autorytet to dwa sprzeczne pojęcia.

    mi chodzi o wiedze, przekazywanie jej i brak insynuacji, pod tym
    wzgledem oceniam te dwie osoby.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 12. Data: 2007-08-31 21:19:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > Wiesz trzeba umiec przemawiac on nie umie, tutaj byl zgnojony przez
    > zorganizowana grupe (przestepcza?), on umie brac udzial w dyskusjach,
    > odpoiwadac.

    Ja mówię o konferencjach sprzed jego odwołania, gdy był prokuratorem
    krajowym. Karierowicz, mniej więcej jako ziobro i zapewne ci dzisiejszy
    prokuratorzy.

    > nie insynuuje, taki powinien byc prokurator. Ziobro moglby mu buty czyscic.

    Otóż insynuował i to nie raz. Pisałem zresztą o tym tutaj. Masz
    króciutką pamięć.

    A teraz też kłamie (częściowo), choć pewnie część tego co mówi to też
    prawda.

    > mi chodzi o wiedze, przekazywanie jej i brak insynuacji, pod tym
    > wzgledem oceniam te dwie osoby.

    Na pewno kaczmarek jest lepszy od kornatowskiego.

    Jak stawią ci zarzuty to odmawiaj składania wyjaśnień. To podstawa :)

    A co do wiedzy merytorycznej kalisz jest dobry, ale czasem tez opowiada
    głupoty, ale zapewne dlatego że jest politykiem.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 13. Data: 2007-08-31 21:54:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ja mówię o konferencjach sprzed jego odwołania, gdy był prokuratorem
    > krajowym. Karierowicz, mniej więcej jako ziobro i zapewne ci dzisiejszy
    > prokuratorzy.

    ale zauwaz dwie rzeczy
    1. co mowil, na pewno nie w taki sposob jak Z., ja zwracam cholernie
    uwage na to czy ktos kogos oskarza bezpodstawnie bo rzygam tym, a tym mi
    wlasnie imponowal (chodzi mi o publiczne podnoszenie zarzutow w formie
    stwoerdzenia faktu (ten Pan juz nigdy nikogo ...) )
    2. co by bylo gdyby sie z tym typem nie pokazal na konferencji,
    zgnojenie, utrata pracy, srodkow do zycia. On (jak wynika z relacji
    <dziennikarzy newsweeka nie jego, popatrz na jego wywiad>) juz za czasow
    konferencji byl nastawiony na antyziobrowo

    faktem jest ze milczenie gdy dzieja sie takei rzeczy jest zlem ,ale
    jezeli mowil o tym Lechowi K. ( aw to wierze, i dziekuje za takieg
    pprezydenta) to zmienia troche postac rzeczy.

    > Otóż insynuował i to nie raz. Pisałem zresztą o tym tutaj. Masz
    > króciutką pamięć.

    Przewazala insynuacja czy prawdopmownosc? POdaj konkrety, bo a zamierzam
    sie za nim postawic ale pisac zamierzam o wszystkim. nikt nie jest
    doskonaly, ale jest roznica pomiedzy powiedzeniem czasem czegos co jest
    naciagane a rznieciem glupa nonstop jak to jest z Z. i jego zolnierzami.

    (Jedyne co mi przyhoczdi do glowy to rzneicie glupa odnosnie Rydzyka i
    pieniedzy wplacanych na stocznie.)

    > A teraz też kłamie (częściowo), choć pewnie część tego co mówi to też
    > prawda.

    wiem ze teraz czesciowo klamie, ale
    1. moze to miec mie czadnego znaczenia odonosnie przecieku
    2. spotkanie moglo miec zwiazek z ogromnymi (wielomilionowymi) walkami
    pisu stad wstrzemiezliwosc w zeznaniach
    3. nawet jakby dokonal przecieku to smiem postawic teze ze bylo to w SWK
    (przy zalzoeniu ze akcja byla podzeganiem)

    > Na pewno kaczmarek jest lepszy od kornatowskiego.
    >
    > Jak stawią ci zarzuty to odmawiaj składania wyjaśnień. To podstawa :)

    a to juz wiem :) mnie wkurza rozmuowanie tego prokuratora. tekst "Nie
    wypieraj sie" wcale nie swiadczy o tym ze ma sie nie wypierac nieprawdy
    a moze chodzic o to by sie nie wypieral prawdy w obawie o kaczmarka co w
    rezultacie by mu zaszkodzilo.

    > A co do wiedzy merytorycznej kalisz jest dobry, ale czasem tez opowiada
    > głupoty, ale zapewne dlatego że jest politykiem.

    dokladnie nikt nie jest doskonaly, Kaczmarek tez przeciez doszedl do tego
    dzieki .. nie mozna inaczej .. debilom (zobacz na dzisiejszy nius,o
    ukladzie badanym komputerowo) .. czasem musial cos chlapnac nawet wbrew
    swoim zasadom (o czym mowil) by sie utrzymac przy 'zyciu'.

  • 14. Data: 2007-08-31 22:22:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > 1. co mowil, na pewno nie w taki sposob jak Z.,

    Każdy ma inny charakter i ekspresję.

> [...]
    > <dziennikarzy newsweeka nie jego, popatrz na jego wywiad>) juz za czasow
    > konferencji byl nastawiony na antyziobrowo

    A tym to mnie rozśmieszyłeś :)

    > faktem jest ze milczenie gdy dzieja sie takei rzeczy jest zlem ,ale
    > jezeli mowil o tym Lechowi K. ( aw to wierze, i dziekuje za takieg
    > pprezydenta) to zmienia troche postac rzeczy.

    A ja uważam że mamy fatalnego prezydenta. Nawet wałęsa był lepszy. miał
    przynajmniej swój urok.

    > Przewazala insynuacja czy prawdopmownosc?

    Oczywiście że przeważała insynuacja i propaganda. Jak to na konferencji
    prasowej :)

    > wiem ze teraz czesciowo klamie, ale
    > 1. moze to miec mie czadnego znaczenia odonosnie przecieku

    Kłamie nie tylko co do przecieku. Ale o co do tego co opwowiada.

    Oj naiwny jesteś, naiwny ... Wierzysz w to co mówią w TV :)

  • 15. Data: 2007-08-31 22:48:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > A tym to mnie rozśmieszyłeś :)

    a to czemu, kim on jest dzisiaj? Byl prokuratorem a jest formalnie
    nikim. A co do wywaiadu, dziennikarze newsweeka mowili mu ze wedle ich
    infromacji juz jakis czas temu grozil (to nie on im moiwl a oni jemu
    a tutaj masz jak to skomentowal ziobro , kuzwa, w pysk bym mu na jego
    miejscu strzelil http://wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4427505.html )ziobrze
    ze jezeli czepi sie jego rodziny to on nie bedzie przebierac w srodkach..

    przeciez nie stoi to w sprzecznosic z tym co napisalem :)

    Nawet wałęsa był lepszy. miał
    > przynajmniej swój urok.

    > Oczywiście że przeważała insynuacja i propaganda. Jak to na konferencji
    > prasowej :)

    on nie wystepowal sam zawsze z ziobro i zawsze ziobro pierd. od rzeczy,
    insynujujac mieszajac nazwe partii z zarzutami, nie zgdoze sie tutaj.

    > Kłamie nie tylko co do przecieku. Ale o co do tego co opwowiada.
    >
    > Oj naiwny jesteś, naiwny ... Wierzysz w to co mówią w TV :)

    konkrety konkrety (wlasnie konkrety cenie), ja oceniam na podstawie
    wlasnych obserwacji + tego co mowia dane osoby a nie inni o tych
    wypowiedziach. POszukaj konferecji obu tych Panow i zobacz jkto i wjaki
    sposob zabiera glos. Zawsze uwazalem ze ten Pan tej 'sitwy' nie pasuje.
    Gdybym wierzyl to co mowia w tv to byl kochal ziobre a jak jest sam
    wiesz :)

    P.

  • 16. Data: 2007-08-31 22:48:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    [..]
    > probuja przypisac Kaczmarkowi (ktorego uwazalem od dlugego czasu i nadal
    > uwazam za autorytet , podobnie jak Kalisza).

    Teraz to mnie zaskoczyłeś.
    Dlaczego uważasz go za autorytet!?
    Przecież to on do spóły z Zioborem i Kaczorami nakazał/tolerował
    stawianie fałszywych zarzutów przez prokuratorów, to on nakręcał razem z
    nimi
    spiralę absurdów i lansował "areszt podstawowym środkiem".

    Sorry, ale dla mnie popełniał takie same zbrodnie jak i pozostali z tej
    ferajny :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2007-08-31 22:58:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > nimi
    > spiralę absurdów i lansował "areszt podstawowym środkiem".

    wiedza, nie insynuowanie nie mieszanie barw politycznych z zarzutami.
    Co do aresztu sie z toba zgadzam, bral udzial w zzbrodniczym systemie.
    (przeczytaj polityke, to ten 'szajbus' wszystko nakrecal)
    Ale przy ocenie moralnosci wez pod uwage fakt ze podzielil sie ta wiedza, i
    (o ile to prawda) dzielil takze sie takze z prezydentem.

    Ja jego (jezeli chodzi o autorytet) oceniam tak jk kalisza.. kazdy z
    nich ma defekt wynijaacy z pelnionych funkjci ale wziasc trezba pod
    uwage caloksztalt tworczosci.

    P.

  • 18. Data: 2007-08-31 23:05:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    [..]

    Przepraszam, że nie odpowiem.

    Oglądnąłem te stenogramy i jestem - użyje modnego słowa - PORAŻONY.

    Przecież to przedszkole, nie to nawet jest żłobek.

    Dżisus, jaki poziom mentalny prezentują prokuratorzy w tej sprawie !?

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 19. Data: 2007-08-31 23:11:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):
    > Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > [..]
    >
    > Przepraszam, że nie odpowiem.

    spox

    > Oglądnąłem te stenogramy i jestem - użyje modnego słowa - PORAŻONY.
    >
    > Przecież to przedszkole, nie to nawet jest żłobek.
    >
    > Dżisus, jaki poziom mentalny prezentują prokuratorzy w tej sprawie !?

    stenogramy z czego ? z podsluchow? Mnie rozbraja wniosek ze slowa "Nie
    wypieraj sie" sa odierane ajo niewypieranie sie nieprawdy.

  • 20. Data: 2007-08-31 23:24:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > stenogramy z czego ? z podsluchow? Mnie rozbraja wniosek ze slowa "Nie
    > wypieraj sie" sa odierane ajo niewypieranie sie nieprawdy.

    Tak z podsłuchów.
    Rozwalają mnie wnioski jakie wyciągają z tych rozmów.
    Jestem święcie przekonany, że z tej obecnej rozmowy na grupie wysnuliby,
    że szykowaliśmy wysadzenie Pentagonu.
    To po prostu pokazuje skalę paranoi prokuratorów. :(

    Ale jak ktoś lubi układy i spiski to ja się zapytam nadzoru giełdowego -
    kto kupił ostatnio duże ilości opcji na spadek akcji paru spółek np.
    Biotonu, Petroinvestu itd. :)
    Dyć stał się w jeden dzień hipermilionerem :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com