  • 1. Data: 2008-12-09 11:55:16
    Temat: KRS-W20 a NIP i działalność gospodarcza
    Od: A <...@...pl>

    witam,
    Staramy się założyć stowarzyszenie, tyle że od razu chcielibyśmy mieć
    możliwość sprzedawania różnego rodzaju gadżetów itp. rzeczy aby wesprzeć
    nasza działalność, więc chcielibyśmy od razu zarejestrować działalność
    gospodarczą. Dlatego w formularzu krs-w20 w pytaniu 7. czy podmiot wnosi
    równocześnie o wpis do Rejestru Przedsiębiorców zaznaczyliśmy TAK, Jedak
    w części C są pola 34 i 35 tj. NIP i REGON ale jak to jest nowo organizowane
    stowarzyszenie to skąd mamy mieć NIP i REGON, poza tym o ile się
    zorjentowałem to do NIP potrzebny jest właśnie KRS.

    Pytanie jest zatem takie, czy musimy tam wpisać NIP i REGON a jeżlie musimy
    to jak je załatwić?

    A.

  • 2. Data: 2008-12-11 08:53:49
    Temat: Re: KRS-W20 a NIP i działalność gospodarcza
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 09 Dec 2008 12:55:16 +0100, A <...@...pl> wrote:

    >czy musimy tam wpisać NIP i REGON a jeżlie musimy
    >to jak je załatwić?
    1. KRS
    2. Regon i NIP
    3. KRS - wniosek o dopisanie NIP i REGON :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 3. Data: 2008-12-11 09:02:22
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 09:53:49 +0100, WAM napisał(a):

    > 1. KRS
    > 2. Regon i NIP
    > 3. KRS - wniosek o dopisanie NIP i REGON

    Warto dodać, że bezpłatnie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-12-13 09:56:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Dec 2008 09:02:22 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Warto dodać, że bezpłatnie ;-)
    Nie wiedzialem ;)
    BTW - do USkarb tez chyba trzeba 2 razy sie pofatygowac - za drugim
    razem z umowa rachunku bankowego.

    WAM

  • 5. Data: 2008-12-13 15:13:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 10:56:29 +0100, WAM napisał(a):

> [...]

    > Nie wiedzialem
    > BTW - do USkarb tez chyba trzeba 2 razy sie pofatygowac - za drugim

    To już jest w ogóle idiotyczny obyczaj niektórych banków (większości
    chyba), które nie znają pojęcia spółki w organizacji i "bez NIP i regon
    rachunków nie zakłada się".
    Jakby świat był normalny...