  • 1. Data: 2008-09-11 05:47:01
    Temat: KRADZIEŻ przez www
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Zwracam sie z prosba do grupowiczow o porade jak odzyskac pieniadze od
    nieuczciwego sprzedawcy.
    Dnia 04-07-2008 zakupilem w sklepie internetowym http://simplerain.eu/ weze
    do podlewania. Jako ze wystepowaly bledy na stronie przy skladaniu
    zamowienia napisalem maila z zamowieniem i prosba o podanie nr konta do
    przedplaty. Otrzymalem odpowiedz z numerem konta takim jak ten zamieszczony
    na www. Pieniadze przelalem. Od tamtego czasu nie jestem w stanie dodzwonic
    sie do sprzedawcy, otrzymalem raz odpowiedz na mojego mail-a ze paczka
    wrocila do nadawcy, jednak gdy poprosilem o nr listu przewozowego (skoro
    paczka zostala nadana i zwrocona to powinien byc jakis nr listu
    przewozowego) nie otrzymalem odpowiedzi. Oczywiscie pisalem kilka razy z
    prosba o zwrot pieniedzy lub przeslanie zamowienia.
    Podsumowujac - utracilem kwote 205,30 i nie wiem jak ja odzyskac. Sklep jest
    znacznie oddalony od mojego miejsca zamieszkania totez wycieczka do sklepu
    wiazala by sie z kosztami porownywalnymi z tymi ktore utracilem.
    Prosze o porade - co moge zrobic ? Isc na policje ? Czy przy tak niskiej
    kwocie przyjma moje zgloszenie ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2008-09-11 05:59:08
    Temat: Re: KRADZIEŻ przez www
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Idz na policje. Przedstaw dowody. To jak z oszustami na allegro

  • 3. Data: 2008-09-11 06:04:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    P4tryk <p...@w...pl> napisal:
    [ ciach ]

    W kwestii formalnej: nie kradziez, ale wyludzenie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek