eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy › Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
  • Data: 2017-02-27 00:27:18
    Temat: Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 00:02:08 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W dniu 26-02-17 o 20:59, radoslaw.bi****@gmail.com pisze:

    > Z czego wywodzisz zakaz polecenia sprzedawcy zapakowania towaru?

    Sprzęt który trzeba zapakować pochodzi ze sprzedaży ogólnopolskiej (franczyza).
    Paczkę trzeba opisać co do każdego elementu w niej zawartej, zapakować, zabezpieczyć,
    zamówić kuriera, sporządzić list przewozowy. Aby to uczynić trzeba wyjść na zaplecze.
    To typowa praca dla magazyniera, w jakim więc celu jest takie stanowisko jak
    magazynier?

    > Pewne może.

    Dlaczego tak uważasz?

    > Też.

    Z tego co ustaliłem, to wyklejanie reklam w formie samoprzylepnych zewnętrznych
    naklejek wykonują firmy i to w tego samgo typu biznesach.

    > Ty tam chcesz pracować?

    Nie chcę pracować charytatywnie. Chcę pracować i pogodzić to z pracą w mojej
    nowozałożonej firmie jednososbowej. Chciałbym mieć czas i szansę na rozwój. Brakuje
    mi czasu i sił na pogodzenie tych dwóch elementów ze sobą.