eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy › Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
  • Data: 2017-03-12 19:36:26
    Temat: Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2017 o 00:27, r...@g...com pisze:

    > Sprzęt który trzeba zapakować pochodzi ze sprzedaży ogólnopolskiej (franczyza).
    Paczkę trzeba opisać co do każdego elementu w niej zawartej, zapakować, zabezpieczyć,
    zamówić kuriera, sporządzić list przewozowy. Aby to uczynić trzeba wyjść na zaplecze.
    To typowa praca dla magazyniera, w jakim więc celu jest takie stanowisko jak
    magazynier?

    > Dlaczego tak uważasz?
    Se jest art 42 punkt 4 Kodeksu pracy. Zasuwa, aż gwiżdże.

    Też se ten sam art 42 opunkt Kodeksu pracy

    > Z tego co ustaliłem, to wyklejanie reklam w formie samoprzylepnych zewnętrznych
    naklejek wykonują firmy i to w tego samgo typu biznesach.

    > Nie chcę pracować charytatywnie. Chcę pracować i pogodzić to z pracą w mojej
    nowozałożonej firmie jednososbowej. Chciałbym mieć czas i szansę na rozwój. Brakuje
    mi czasu i sił na pogodzenie tych dwóch elementów ze sobą.