eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy › Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
  • Data: 2017-02-27 22:13:18
    Temat: Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-27 o 21:01, r...@g...com pisze:

    > Dokładnie tak. Dowiedziałem się dziś w ZUSie, że w moim wypadku czy się stoi czy
    się leży, urlop ojcowski się należy.

    > Robert -1,5 punkta, Terminator T-1000 1 PKT, J-F 0,5 pkt, Leon Kame
    dyskwalifikacja, inni 0 punktów.

    > Legenda:
    > wypowiadanie się w kwestiach nie mając pojęcia -1pkt
    > trafna odpowiedź + 1 pkt
    > trafna sugestia +0,5pkt
    > głupia odpowiedź dyskwalifikacja
    >
    > Wygrany wygrywa piwo.
    > Przegrani otrzymują nagrodę pocieszenia, plakat jego ekscelencji Ryszarda
    Chryzostoma Petru. P.S. tyle samo warte są jego wypowiedzi co potencjalnego
    przegranego :- P
    Fajny i ciekawy sprawdzian mędrcom zrobiłeś. Moje gratulacje :-)

    To było do przewidzenia, że nikt Ci nie podpowie żebyś do ZUS-u
    zadzwonił i zapytał.

    --
    animka