  • Data: 2004-03-22 00:40:15
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "salto" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jogin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c3k662$p8a$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl...

    > Glupio Wam i czepiacie sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    > pileczki w druga strone.

    no mi glupio nie jest ale kolega tak sie zachowuje jakby mu bylo
    szczegolnie czepiajac sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    pileczki w druga strone a nazwanie faktow i moze jaka malutka refleksyjke
    (co ja gadam)

    > zal mi Was, to wszystko co chce dodac.

    coz znacza dalsze slowa - to chyba post scriptum - jakies bez sygnatury - na
    jakim wydziale tak sie formuluje pisma

    > Nie przejmuje sie Waszymi docinkami i uwagami, po prostu zwykla zlosc
    przez
    > Was przemawia.

    to wygodna teza (ale z tym rozwojem to chyba lipa szczegolnie w tym
    kontekscie)

    > Piszac o tej sprawie chcialem skonsultowac sie z innymi bo mam do tego
    > prawo.

    potwierdzam (ale jaja wiec mozna - juz myslalem...)

    Wy ciagle piszecie ze ja sie nie wywiazuje z umowy, a tak nie jest.
    > Jak byscie uwazniej czytali to co pisze to byscie sie dowiedzieli tez ze
    > dlug ktory mam splacam regularnie, w porozumieniu z komornikiem.

    to ciekawa forma wywiazywania sie z umowy - ale faktycznie nie doczytalem
    widac (firmy powinny od razu informowac ze mozna placic gotowka w kasie, na
    poczcie, karta kredytowa, przelewem no i oczywiscie komornikiem )

    szkoda ze kolega po TYM REGULARNIE NIE DODAL DOBROWOLNIE I TERMINOWO - BO BY
    CO NIEKTORYM DUPA ZE SMIECHU ODPADLA....

    pozdrawiam salto

    ps nie chce popasc w megalomanie ale wyczerpalem temat - jedyne co mogloby
    byc konstruktywne to kilka slow w tonie samokrytycznym ze strony kolegi - w
    przeciwnym razie apeluje do wszystkich aby dac sobie spokoj z tym watkiem!