eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze zboczeńcowi pomnik postawili › Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
  • Data: 2018-12-07 11:56:50
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ormowcy złodziejskiej zmiany są całkowicie odporni na fakty, więc nie
    > należy oczekiwać od niczego innego poza propagowaniem partyjnych przekazów;
    > a już na pewno nie jakiejkolwiek przyzwoitości.

    Czy znaczącą część przypadków oskarżeń po wielu latach jest "z grubsza"
    prawdziwa? Niestety tak, mi wiara że jest inaczej przeszła już dość dawno temu.
    Czy znacząca część przypadków oskarżeń po wielu latach to wymysły albo z
    igły widły? Natura ludzka wyklucza statystyczne cuda, czy wy może w takie
    cuda wierzycie bo aż tak chcecie wierzyć?

    A to jak GW "pogrywa na emocjach" (IMHO perfidnie) zapamiętałem sobie na
    długie lata w przypadku afery "Dziecko Leppera".
    GW ma swoje interesy, co widać, słychać i czuć wystarczająco często.

    --
    A. Filip