eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze zboczeńcowi pomnik postawili › Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
  • Data: 2018-12-08 01:26:09
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: "n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    Proces logiczny "raz zrobiłem laskę rabinowi przez co zostałem męską homoseksualną
    prostytutką do końca zycia" jest nieco naciągany.
    Ciekawe, co na to ruch LGBT.
    To jednak geny, czy rabini powodują towarzyską tęczową nirwanę?

    -----
    > Myśle sobie, że bez wzgledu na niewątpliwą tedencyjność Wyborczej to zawarte w tym
    art. informacje układają się dość spójna całość i wbrew temu co silnie sugerujesz,
    nie jest to oparte na zdaniu jednej pani.
    > Natomiast, jeśli jest dla Ciebie egzotyką, że ofiary pedofili czy gwałtów potrafia
    ukrywać swoje przeżycia i przez lat 50 to wydaje mi się, że zgodność tego tematu z
    profilem tej grupy jest "waszym najmniejszym problemem.