eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze zboczeńcowi pomnik postawili › Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
  • Data: 2018-12-06 20:47:48
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    >> On 2018-12-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >>> Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:
    >>>> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/gdansk-znany
    -ksiadz-molestowal-nowe-wstrzasajace-fakty/m0fs4k7?u
    tm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&
    utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2

    > AFAIR Pani co "GW powiedziała" ma opisywać coś sprzed 50 lat.
    > [ Onet: "Milczała w tej sprawie przez *50* lat!" ]
    > Księdzu Jankowskiemu się nie przedawniło według _polskiego prawa_ tak jak
    > Reżyserowi Polańskiemu (1978)? Polański żyje i może pozwać osobiście
    > ale zmarłemu (bez dzieci) bezpiecznej dowalić bo fakty sprzed 50 lat
    > "trudniej" sprawdzić?

    O widzisz, jednak dostrzegasz jakies apekty prawne.

    > Rzucisz nam co innego "dzielni GW dziennikarze" mają na poparcie
    > "po 50 latach się jej o już zmarłym powiedziało"?

    Wam? Nb. przeczytałeś ten art.?

    > W co łatwiej uwierzyć: w prawdę o której 50 lat milczała, konfabulacje,
    > czy w "z igły widły" na potrzeby aktualnej "GW kampanii społecznej"?
    > Jej korzyść dziś to zostanie "GW celebrytką" czy mówi prawdę czy nie.
    > Szansę _udowodnienia_ (ewentualnego) "ubarwienia" nie są duże IMHO.

    Myśle sobie, że bez wzgledu na niewątpliwą tedencyjność Wyborczej to
    zawarte w tym art. informacje układają się dość spójna całość i wbrew
    temu co silnie sugerujesz, nie jest to oparte na zdaniu jednej pani.

    Natomiast, jeśli jest dla Ciebie egzotyką, że ofiary pedofili czy
    gwałtów potrafia ukrywać swoje przeżycia i przez lat 50 to wydaje mi
    się, że zgodność tego tematu z profilem tej grupy jest "waszym"
    najmniejszym problemem. A już sugerowanie, że taka ofiara chce zostać
    celebrytką jest tak głupie, że własciwie nie wiem po co to komentuję.

    --
    Marcin