eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac) › Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
  • Data: 2003-06-03 06:35:18
    Temat: Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbhe68$iro$1@news.onet.pl...

    > Blad lekarski jest trudny do udowodnienia, co nie oznacza, ze jest to
    > niemozliwe.

    Ale nie wiemy czy mamy do czynienia z błedem lekarskim. Sąd uniewinnił
    lekarza a w tym kraju jest tak, ze kazdy jest niewinny dopóki mu sie nie
    udowodni winy. W tym wypadku udowodnienia winy nie mamy.

    > Jezeli lekarz w szpitalu w 9 miesiacu ciazy
    > nie dokonuje kontrolnego i w sumie rutynowego badania KTG to cos jest
    jednak
    > nie tak...

    Rodziłas dwa razy. Dobrze wiesz, ze KTG jest rutynowe - cięzko mi uwierzyć
    ze nie zostało wykonane. Tym bardziej, ze sąd jednak oddalił zarzuty.

    > To samo ona napisala, ze ordynatorowi jest przykro a temu lekarzowi nie...

    Napisala dokladnie "Ordynator [...] calym soba mowi ze jest mu przykro" To
    dość subiektywne odczucie. A jaka jest rzeczywistość tego nie wiemy.

    Nie sądzę aby na tym forum ktokolwiek mógł udzielic jej pomocy, zwlaszcza ze
    nie znamy dokladnie sprawy. Jesli Agata nadal uwaza ze powinna dochodzic
    swoich roszczen to proponuję jej aby skontaktowala sie ze stowarzyszeniem
    "Primum non cere" - zajmuje sie ono miedzy innymi błędami lekarskimi. Tam
    znajdzie fachową pomoc. podaję numery do oddzialó regionalnych
    stowarzyszenia:
    Białystok ul. Zielonogórska 10 tel.0604816388; 0604062109 -dyżury
    poniedziałki godz. 15 - 17

    Kraków ul. Bosacka 11 / 3 telefon stacjonany czynny w czasie dyżurów - 012
    294 47 02 -dyżury środy godz. 16 - 18

    Krotoszyn ul.Benicka 9 tel.0608633452 -dyżury czwartki godz. 17 - 19

    Gdańsk kontakt wtorki od godz 9 do 12- tel. 0606816256

    Łódź kontakt - tel. 0601210219

    Malbork kontakt - tel. 0601653483

    Poznań kontakt - tel.0501658333

    Starachowice kontakt - tel:041 2752413

    Warszawa 00 465 ul. 29 Listopada 10a /8 tel. 0601546347;
    telefon stacjonarny w czasie dyżurów - 022 8406547
    -dyżury poniedziałki i piątki godz. 16 - 19

    Wrocław kontakt - tel.0607608225

    Września kontakt - tel.061 43-66-458

    Złotów kontakt - tel.067 263-53-14

    Ewentualnie adres stronki http://www.sppnn.org.pl/