  • Data: 2007-08-22 07:03:04
    Temat: Re: Jeszcze raz freeware
    Od: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent pisze:

    > podstawa prawna
    Nie znam prawa. Piszę jak było. A kopać się z koniem nie mam zamiaru.
    (czytaj kłócić z bsa)
    W końcu tak naprawdę jest to nalot POLICYJNY. Bsa "tylko towarzyszy"
    policji jako eksperci.
    Jak będziesz się stawiał to policja rekwiruje kompy do sprawdzenia w
    laboratorium i możesz zamknąć firmę.
    Już pewien gość kopał się z innym koniem, wygrał po 10 latach. Ale firmy
    to nikt mu nie zwróci. (Kluska vs US )

    > tu rowniez.
    patrz wyżej.
    Cały tri polega na tym że często triale tylko informują o konieczności
    deinstalacji po np 30 dniach(zgadzasz się na to instalując program). Sam
    program nie sprawdza przekroczenia terminu. Więc gostek z bsa nie jest
    wstanie sprawdzić czy nie łamiesz licencji,
    więc zapewne profilaktycznie uznaje że ją łamiesz :)

    > A w ogole o co chodzi z tym bsa?
    Business Software Alliance.

    Ja dostałem tylko polecenie służbowe udostępnienia kompów i już.
    Poza tym często jest tak że prawo sobie a realia sobie.

    http://www.internetstandard.pl/news/22004.html
    http://www.zonep2p.pl/p2pnews/p2pnews170.html
    i pdf http://tinyurl.com/ysg3sa

    --