  • 11. Data: 2011-09-23 14:41:09
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:4e7c810b$0$3490$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zawsze twierdziłem, że pule numerów dla poszczególnych operatorów to dobry
    > pomysł. Ale się zachciało przenoszenia numerów, to teraz mamy.

    niestety...

    wg mnie teraz powinna być zapowiedź:
    koszt rozmowy to xxgr za chwilę uzyskasz połączenie

    erator/

  • 12. Data: 2011-09-23 14:41:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "adamw2" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ta, i za połączenie ze swoim operatorem 1 zł

    ano to fakt hamskie,
    pare razy dzwoniłem tak do ery i do orange

    erator/

  • 13. Data: 2011-09-23 14:43:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zmień na normalnego operatora, który ma takie same stawki do wszystkich.

    a jak ktoś ma większość osób do których dzwoni
    w innej sieci to mu play zbyteczny bo ma taniej w sieci smsy itp

    erator/

  • 14. Data: 2011-09-23 14:44:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > są w internecie strony, gdzie możesz to sprawdzić, jednak nie wiem jak
    > jest z aktualnością i wiarygodnością.

    http://download.t-mobile.pl/updir/updir.cgi?msisdn=
    http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number

    erator/

  • 15. Data: 2011-09-23 14:56:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "adamw2" <a...@w...pl>

    > Może uderzyć do p. Streżyńskiej, wiele dobrego już zrobiła. Moim zdaniem
    > trzeba zobligować operatorów żeby zaraz po sygnale połączenia odzywała się
    > miła panienka i obwieszczała "Witamy w sieci .... " (do wyboru Play, Plus,
    > Orange, Radio Maryja i inne). Po takim komunikacie można kontynuować albo
    > szybko zrezygnować.

    Znaczy reklamy mamy słuchać ? -> koszt połączenia i nic więcej

  • 16. Data: 2011-09-23 14:57:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Jeżeli to co mi się obiło o oczy jest prawdą, to obecny stan rzeczy jest w
    > pewnym sensie jej zasługą (a w zasadzie UKE). Bo Play stosuje wysoki
    > cennik na połączenia przychodzące, zaś inni operatorzy nie mogą (bo UKE)
    > zastosować osobnego cennika dla Play a osobnego dla innych operatorów.

    Potrzeba znajomości kosztu dotyczy każdego połączenia. Na tym przecież
    żerują przeróżni naciągacze.

  • 17. Data: 2011-09-23 15:09:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.09.2011 16:57), John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Potrzeba znajomości kosztu dotyczy każdego połączenia. Na tym przecież
    > żerują przeróżni naciągacze.

    Co ma wspólnego twoja odpowiedź z tym co napisałem?

    p. m.

  • 18. Data: 2011-09-23 15:14:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > połączenia przychodzące, zaś inni operatorzy nie mogą (bo UKE) zastosować
    > osobnego cennika dla Play a osobnego dla innych operatorów.

    Poczytaj co to jest MTR jak działa i dowiesz się, że to twój operator rżnie w
    dupę.

  • 19. Data: 2011-09-23 15:16:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Co ma wspólnego twoja odpowiedź z tym co napisałem?

    Operatorzy stosują różne cenniki nie tylo dla Play

  • 20. Data: 2011-09-23 15:34:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-23 13:16:29 +0200, "dK" <c...@w...pl> said:

    > Efekt jest taki, że za rozmowę ze szczęśliwcem w Play, o czym dowiaduje
    > się post factum z bilingu, w efekcie muszę zapłacić dodatkowy
    > nieplanowany haracz.
    >
    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    Swojego operatora, by cię nie skubał więcej...
    :-)

    --
    Bydlę