  • Data: 2004-09-07 14:23:52
    Temat: Re: Jeszcze raz Art.278 §2 KK
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w
    news:tc33s791hta6$.1efw2a835c5t2$.dlg@40tude.net:

    > ponieważ w wiekszości komenatrzy jest

    Muszę sobie kupić nową Konstytucję, bo w tej co mam, jest napisane, że
    źrófłami prawa w RP są tylko Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy
    międzynarodowe oraz rozporządzenia. Ani słowa o komentarzach.

    > "korzyść majątkowa polegać
    > może zarówno na powiększeniu aktywów, jak i na zmniejszeniu pasywów
    > finansowych" przy czym raczej nie jest uznawany zysk jako "uzyskanie
    > pakietu bez ponoszenia kosztów zakupu".

    A słyszałeś o: "Korzyścią majątkową lub osobistą jest korzyść zarówno dla
    siebie, jak i dla kogo innego."?

    > Tym niemniej bez znaczenia jest definicja ponieważ KOPIOWANIE jest
    > zabronione a nie POSIADANIE NIELEGALNEJ KOPII. Jako że udowidnienie
    > KOPIOWANIA jest zbliżone do cudu w przydaku home-user to można go
    > swobonie pominąć.

    Bo zjawił się na dysku za pomocą cydu? Niepokalane zainstalowanie? ;-]

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieta to nie czlowiek, to zebro.