  • Data: 2004-09-07 17:49:14
    Temat: Re: Jeszcze raz Art.278 §2 KK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Sep 2004 16:23:52 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Muszę sobie kupić nową Konstytucję, bo w tej co mam, jest napisane, że
    > źrófłami prawa w RP są tylko Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy
    > międzynarodowe oraz rozporządzenia. Ani słowa o komentarzach.

    Ani o orzecznictwie które z tego wszystkiego jest najważniejsze. Rozumiem
    że uważasz sie za Boga który wie jak interpretować przepisy. Natomiast
    komentrz do przepisów pisany przez samych autorów używasz jako papieru
    toaletowego. Obawiam się że sędziowe którzy orzekają, korzystają tylko z
    komentarzy szczególnie w przypadku nowych przepisów gdy nie ma jeszcze
    gotowego orzecznictwa.

    > A słyszałeś o: "Korzyścią majątkową lub osobistą jest korzyść zarówno dla
    > siebie, jak i dla kogo innego."?

    słyszałem setki definicji często niespójnych wzajemnie - interesujące są te
    zawarte w komentarzach do określonych przepisów. Definicja korzyści
    majątkowej np. z KK a KC a UoPDoF wcale nie musi być spójna - używa się
    konkretniej definicji w określonej dziedzinie.

    > Bo zjawił się na dysku za pomocą cydu? Niepokalane zainstalowanie? ;-]

    Czytanie paragafów pod poduszkę widze nie wychodzi najlepiej.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org