  • 11. Data: 2009-05-18 18:15:15
    Temat: Re: Jestem niekarany
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 12:22:15 +0200, boukun napisał(a) w

    > Widać mają w sądzie niezły ubaw ze mną.

    Pewnie że mają. Jesteś tematem biurowych plotek i obiektem do obśmiania
    przy grillu.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 12. Data: 2009-05-18 21:30:08
    Temat: Re: boukun . Jestem niekarany
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    p pisze:
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są gdziekolwiek, jacyś ludzie, którzy Cię szanują ? Za co?

    Gdzieś czytałam, że któryś z nich dwóch (Niedźwieckich) został burmistrzem
    czy wójtem w Jeleniej Górze.

    --
    animka

    Radnym był swego czasu mój brat Grzegorz, z ramienia Samoobrony, nic poza tym.

    boukun

  • 13. Data: 2009-05-18 21:31:51
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 18 May 2009 12:22:15 +0200, boukun napisał(a) w

    > Pewnie że mają. Jesteś tematem biurowych plotek i obiektem do obśmiania
    > przy grillu.

    Obśmiewa się osoby, którym się zazdrości...

    boukun

  • 14. Data: 2009-05-18 21:39:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > Obśmiewa się osoby, którym się zazdrości...

    osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to
    sie dupkow.

  • 15. Data: 2009-05-18 22:42:21
    Temat: Re: boukun . Jestem niekarany [ot]
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    boukun pisze:

    > Gdzieś czytałam, że któryś z nich dwóch (Niedźwieckich) został burmistrzem
    > czy wójtem w Jeleniej Górze.

    no ta
    wzór cnót prosto z Sevres

  • 16. Data: 2009-05-19 10:24:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to sie
    > dupkow.

    Akurat zabawa dla przedszkolaków. Niski poziom ma ta grupa, dlatego omijam ją
    jak tylko mogę. Dla wartościwych ludzi mam jednak zawsze dobre wskazówki...
    Proszę mnie nie wciągać w bezsensowne pyskówki.

    boukun

  • 17. Data: 2009-05-19 11:19:08
    Od: "p" <...@r...tu>

> [...]
    > wskazówki...
    > Proszę mnie nie wciągać w bezsensowne pyskówki.

    Chwalisz się, czy żalisz ? Mamy Cię pożałować?
    Czy potraktować normalnie ?

    Normalnie , znaczy się "spierdalaj idioto"

  • 18. Data: 2009-05-19 14:56:44
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to
    > sie dupkow.

    Może coś w temacie, dupku? Chachacha.

    Leszek

  • 19. Data: 2009-05-19 15:35:06
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "p" <...@r...tu> napisał w wiadomości news:guu4jo$j6e$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chwalisz się, czy żalisz ? Mamy Cię pożałować?
    > Czy potraktować normalnie ?
    > Normalnie , znaczy się "spierdalaj idioto"

    A "p" to kto lub co za wy? Kto cie piaskiem dziecino obsypał? Czujesz się mocny
    w stadzie b... .

    boukun

  • 20. Data: 2009-05-19 17:43:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>