  • 1. Data: 2009-05-18 10:22:15
    Temat: Jestem niekarany
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    boukun - Sanhedryn 1:0

    Byłem w sądzie się zapytać jak zakończyła się moja sprawa apelacyjna ("O
    Żydach" i "niepokazaniu organom ścigania i wymiarowi sprawiedliwości programów
    komputerowych") z piątku. Powiedziano mi w sekreteriacie, że wyrok w mojej
    sprawie został uchylony i sprawa została skierowana do pierwszej instancji do
    ponownego rozpatrzenia. Jednym słowem odniosłem połowiczny sukces. W ponownym
    postępowaniu wyrok nie może być surowszy jak uchylony i wydany za pierwszym
    razem. Ale zmagania trwają...

    Jak wyszedłem i wszedłem ponownie do sekretariatu zapytać się jaki jest mój
    numer akt, bo gdzieś zagubiłem pismo z terminem rozprawy, to zauważyłem na
    twarzach siedzących tam ładnych dziewczyn uśmiechy. Widać mają w
    sądzie niezły ubaw ze mną.

    Złożę jutro wniosek o uzasadnienie wyroku i podam oczywiście na grupy,
    zobaczymy, co druga instancja wymysliła.

    boukun

  • 2. Data: 2009-05-18 12:54:45
    Temat: Re: Jestem niekarany
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    boukun napisał(a) :
> [...]
    > numer akt, bo gdzieś zagubiłem pismo z terminem rozprawy, to zauważyłem na
    > twarzach siedzących tam ładnych dziewczyn uśmiechy. Widać mają w

    Nie tylko w sądzie :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2009-05-18 14:47:25
    Temat: Re:boukun . Jestem niekarany
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Widać mają w sądzie niezły ubaw ze mną.

    Są gdziekolwiek, jacyś ludzie, którzy Cię szanują ? Za co?

  • 4. Data: 2009-05-18 16:01:49
    Temat: Re: Re:boukun . Jestem niekarany
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "p" <...@r...tu> napisał w wiadomości news:gursed$5c7$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są gdziekolwiek, jacyś ludzie, którzy Cię szanują ? Za co?

    A ty szanujesz kogokolwiek? Za co?
    Mnie wszyscy szanują za czlowieczeństwo, otwartośc duszy, za samo szanowanie
    bliźnich!

    boukun

  • 5. Data: 2009-05-18 16:04:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    p pisze:
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są gdziekolwiek, jacyś ludzie, którzy Cię szanują ? Za co?

    Gdzieś czytałam, że któryś z nich dwóch (Niedźwieckich) został burmistrzem
    czy wójtem w Jeleniej Górze.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-05-18 16:29:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:
    > Mnie wszyscy szanują za czlowieczeństwo, otwartośc duszy, za samo
    > szanowanie bliźnich!

    Kazdy wariat twierdzi, ze jest zdrowy i jak widac nie odstajesz od reguly.

  • 7. Data: 2009-05-18 16:49:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Kazdy wariat twierdzi, ze jest zdrowy i jak widac nie odstajesz od reguly.

    Witek, Witek, sam nie wiesz, kto cię zrobił. Pośród stada baranów czujesz się
    pewniej...

    boukun

  • 8. Data: 2009-05-18 16:53:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > Witek, Witek, sam nie wiesz, kto cię zrobił.
    Spoko, wiem.

    > Pośród stada baranów
    > czujesz się pewniej...

    Dziekuje nie skorzystam z zaproszenia. Becz sam.

  • 9. Data: 2009-05-18 16:58:58
    Temat: Re: Re:boukun . Jestem walniety w glowe
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Mnie wszyscy szanują za czlowieczeństwo, otwartośc duszy, za samo
    > szanowanie bliźnich!

    Felkurat Katz jak sie spil tez krzyczal "Watykan sie mna interesuje".
    Mania wielkosci jest uleczalna, sek w tym ze chory na nia nie chce sie
    leczyc.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 10. Data: 2009-05-18 17:15:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Felkurat Katz jak sie spil tez krzyczal "Watykan sie mna interesuje".
    > Mania wielkosci jest uleczalna, sek w tym ze chory na nia nie chce sie

    To coś, jak pedały, też nie chcą się leczyć.

    boukun