  • Data: 2003-08-17 18:07:23
    Temat: Re: Jednoosobowa dzialalnosc i kilka tel. kom.?
    Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmm... mozesz powiedziec ze 1 jest do kontaktu z klientami biznesowymi,
    2 dla osob fizycznych, np. 3 do ciebie, a 4 co jeszcze cos innego - nie wiem
    jaką działalność prowadzisz... ale nie sądze aby ktoś się przyczepił ....
    chociaż z urzędami naszymi to różnie bywa :) ja mam 4 w idei i 1 w erze ;)

    pozdrawiam
    Krzysiek