    From: "a4" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jednoosobowa dzialalnosc i kilka tel. kom.?
    Date: Sun, 17 Aug 2003 20:07:23 +0200
    Sender: a...@o...pl@pd65.wroclaw.sdi.tpnet.pl

    hmm... mozesz powiedziec ze 1 jest do kontaktu z klientami biznesowymi,
    2 dla osob fizycznych, np. 3 do ciebie, a 4 co jeszcze cos innego - nie wiem
    jaką działalność prowadzisz... ale nie sądze aby ktoś się przyczepił ....
    chociaż z urzędami naszymi to różnie bywa :) ja mam 4 w idei i 1 w erze ;)

    pozdrawiam
    Krzysiek