eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała" › Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
  • Data: 2022-07-09 15:44:22
    Temat: Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > z otwierającego dyskusję posta opisującego sprawę:
    >
    > "mężczyzna podszedł na ulicy do spacerującego z opiekunem 3-letniego
    > chłopca, uderzył go w twarz i uciekł. Dziecko upadło na chodnik i
    > straciło przytomność"
    > [...]

    Jest to wersja zdarzenia zarejestrowana przez monitoring, zeznania
    świadków czy zeznanie/wersja *tylko* opiekuna trzylatka?
    Znasz pojęcie "faktu prasowego"? To w jaki sposób dziennikarzyny
    opisały "zdarzenie" mojej wiary w słuszność takiego zarzutu nie
    wzbudza. Choć do pewności zamiast wątpliwości że zarzut jest z
    czapy ciągle mi daleko.

    --
    A. Filip