eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała" › Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
  • Data: 2022-07-10 04:08:19
    Temat: Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Z czego to wnosisz? Ja po prostu nie wierzę, że normalna osoba coś
    > takiego bez powodu może zrobić. Pytam po prostu o powód. Bo może
    > przypadkowo uderzył. Może chciał rodzica. Ciężkie uszkodzenie ciała, to

    Powody mogą być różne. Bo dzieciak się darł (teraz lub wcześniej), bo
    faceta miał jakieś wąty do jego rodziców/opiekunów. Powiesz, że aby
    zaatakować trzylatka to trzeba mieć poważniejszy problem, no to pomyśl
    ile przemocy wobec tak małych dzieci i młodszych zdarza się każdego dnia
    w ich własnych rodzinach. Znam z pierwszej ręki podobny przypadek, gdzie
    motyw był najpewniej rasowy, ale tam dzieciak był starszy, 11 lat.

    > musi być obrażenie powodujące skutek ponad 7 dni.

    Tam jest narażenie. Trzylatek, małe, nadal delikatne dziecko, dostaje w
    twarz tak, że ląduje na ziemi tracąc przytomność. Jakby tam był jakiś
    kamień, a może i twardsze podłoże, to jak by się to mogło skończyć?

    --
    Marcin