eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała" › Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
  • Data: 2022-07-10 18:02:54
    Temat: Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam jest narażenie. Trzylatek, małe, nadal delikatne dziecko, dostaje w
    > twarz tak, że ląduje na ziemi tracąc przytomność. Jakby tam był jakiś
    > kamień, a może i twardsze podłoże, to jak by się to mogło skończyć?

    Nie wiem, na ile dziennikarz napisał prawdę, ani co się tam wydarzyło,
    ale przed chwilą jeszcze raz przeczytałem ten podlinkowany artykuł.
    Wydaje mi się, że napastnik uderzył spacerującego z dzieckiem opiekuna w
    twarz, zaś w wyniku tego upadło dziecko. Może opiekun niósł je na rękach
    i dziecko spadło.

    To nadal oczywiście nie uzasadnia mordobicia, ale już trochę inaczej
    wygląda, niż uderzenie trzyletniego dziecka. Ale może to tylko tak
    głupio dziennikarz napisał.

    --
    Robert Tomasik