  • Data: 2004-04-07 12:20:05
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski wrote:

    > Napisał nieprawdę.

    Raaaaany, ale beton.... Nic nie dociera....

    > Odpisałem na dwa listy, odkreślając jeden od drugiego, ponieważ
    > dotyczyła tej samej kwestii spornej.

    Tak się nie robi.

    > A kto tak twierdzi "

    Np. 99.9% użytkowników usenetu.

    > Lamerem jest ktoś nieobyty z listami dyskusyjnymi

    Bingo! Jesteś nieobyty (odpowiadanie dwóm osobom w jednym liście). I w
    dodatku skończony cham - wzorem Jacusia Expierda robisz bez uprzedzenia
    follow-up-to (myślałeś, że się na to złapię, cieciu?)

    > Sądziłem, że piszę do mężczyzny, a nie kobiety. Choć muszę przyznać,

    No i proszę: Arturek nie zrozumiał... Chodziło mi o przyporządkowywanie
    pewnych pozytywnych cech wyłącznie jednej płci, szowinisto tępawy.

    > że przed 4-5 laty prowadziłem dyskusję na pl. soc. seks z kimś, kto
    > podpisywał się Andrzej Lawa i przyznawał się do skłonności do tej
    > samej płci, a swego partnera nazywał "żoną".

    Primo: wypowiadam się na pssm, a nie pss.
    Secundo: jestem hetero.
    Tertio: nigdy w życiu żadnej swojej żony nie miałem.

    Reasumując: albo jesteś zafajdanym KŁAMCĄ, albo skończonym idiotą. Nie
    wiem, co gorsze.

    > EOS - nie będę udowadniał, że słonie nie potrafią latać, choć mają
    > duże uszy i długą trąbę ;-)

    EOS? To seria aparatów fotograficznych firmy Canon...