    From: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Date: Mon, 5 Apr 2004 14:29:05 +0200

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:c4rhsq$2oct$3@news2.ipartners.pl...

    > Nie jest to jeden konkretny artykuł - ale nie wolno np. po
    autostradach,
    > drogach 'tylko dla pojazdów samochodowych' oraz tam, gdzie stoi znak
    > 'zakaz ruchu rowerów'.

    dzieki za wyreczenie, mialem to samo napisac.
    dodam jeszcze, ze KD okresla rowniez sposob korzystania z drogi przez
    rowerzyste(ow) tzn w jakiej odleglosci od skraju odpowiedniego pasa maja
    jechac. teraz dokladnie neipamietam tych parametrow, ale przeswituje mi
    cos +/- 30 czy 50 cm. jest tez okreslone jaka odleglosc ma zachowac
    kierowca poj.sil. przy wyprzedzaniu rowerzysty, ale to juz OT

    pozdro