  • Data: 2004-04-05 12:05:09
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xmarcel wrote:

    [...]

    > jak najbardziej rozumiem i wiem o co pytal autor
    > biorac pod uwage teze autora postu, ktory zapoczatkowal ten watek, dosc
    > jasno przychylilem sie do jego opini, ze utawodawca doskonale wiedzial o
    > mozliwosciach technicznych pojazdu 'rower'. a wiec jazda rowerem niejest
    > wykroczniem (jezeli oczywiscie na danej drodze dopuszczony jestruch
    > 'rowerem')
    > szkoda tylko, ze coniektorym trzeba tlumaczyc 'jak chlop krowie na
    > miedzy'

    Nie wynika z tego natomiast, ze nie jest wykroczeniem jazda
    "wezykiem" od lewej do prawej krawedzi jezdni jednokierunkowej.

    Poza tyn jest jeszce przepis o tym co ma zrobic pojazd ktory nie moze
    szybkojechac, gdy sie za nim kolejka samochodwo ustawi..

    Poza tym choc niektorym rowerzystom trudno w to uwierzyc,
    swietymi krowami na jezdni to oni nie sa...
    Znakomicie rozumieja to - gdy sie przesiada.

    Boguslaw