    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Date: Fri, 26 May 2006 11:11:48 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl
    <e4s4d1$181$1@news.onet.pl> <3...@n...lechistan.com>
    <e4t002$llb$1@nemesis.news.tpi.pl> <t...@n...lechistan.com>
    <e4ugvt$mmn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4un4p$3i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4usq6$q7v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4uvl0$569$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4v3k2$nvg$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4v63n$5s3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e556al$708$1@nemesis.news.tpi.pl>

    On 2006-05-25, Marcin Żyła <m...@m...com> wrote:

    > Ale jak napisałem na początku, nie mam zamiaru tłumaczyć tego, prowadzić
    > badań i czytać, tylko po to, by panna jakaś leniwa intelektualnie była
    > usatysfakcjonowana.

    Potrafisz nie zachowywać się jak cham?

    > Proste - nie zgadzasz się z tezą - podaj kontre.

    Podałam ja, podał AL. Nie przykładasz się do dyskusji. Kontrą jest
    moja i Andrzeja osoba.

    >Tylko oczywiście musisz podac jako dowód wiarygodne badania.

    Taa, to będzie kontra do tych wiarygodnych badań zacytowanych przez
    ciebie.

    > Żeby wywód loginy był odpowiednio zrozumiały, obie strony muszą być na
    > tym samym (miej więcej) poziomie.
    > Niestety (lub na szczęscie) ten stan nie występuje ;-) więc Ty sobie
    > żyjesz ja soie żyje, nie musimy się zgadzac.

    Zawsze zachowujesz się jak cham, czy tylko wtedy, gdy nie masz
    argumentów?

    > Yhym. Prosze o wiarygodne badania.

    Badania czego? Badania, że ja, czy AL próbowaliśmy alkoholi i nam nie
    smakowały? Badanie, że po winie mam zgagę?

    > Czyli co, mam tego człowieka tu zaciągnąć i poprosić "porozmawiaj z
    > Renatką, bo ma problem ze zrozumieniem"?

    Podaj wreszcie tę argumentację, to się przekonamy, czy Marcinek
    zrozumiał, co pan terapeuta chciał mu powiedzieć.

    Renata