  • Date: Tue, 23 May 2006 14:00:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda pod wplywem alkocholu

    severin wrote:

    > Niestety, nie wszyscy sa tak doskonali jak ty, a moze juz kiedys
    > wdepnales w g...o i teraz masz nauczke.

    Doskonały nie jestem, ale znam zasadę działania alkoholu na ludzki
    organizm. Wiedza ta jest ogólnie dostępna i zrozumiała dla każdego
    człowieka bez jakichś poważnych uszkodzeń czy niedorozwojów mózgu.

    > Nikt w tej dyskusji nie neguje faktu, ze wsiadanie za kierownice w
    > stanie wskazujacym to przestepstwo, ktore powinno byc odpowiednio
    > ukarane. Ty jak rozumiem uwazasz, ze kazdemu kto przekroczyl prawo

    Gdze ja pisałem o "każdym kto przekracza prawo"?

    > nalezy sie kula w leb, bo tak nalezy rozumiec dozywotnie zabranie prawa
    > jazdy, wyrok skazujacy, po ktorym otrzymanie przyzwoitej pracy jest
    > nieosiagalne.

    Jeśli już porównujesz to do kulki w łeb (co jest tanim chwytem spaczonej
    demagogii) to tę kukę w łeb taki delikwent pakuje sobie sam. Przepisy są
    znane, skutki używania alkoholu - też. Przypadki zmuszania kogoś do
    picia alkoholu siłą są raczej błędem statystycznym, o ile w ogóle występują.

    > Ja dostalem nauczke na cale zycie i nie tylko nigdy wiecej nie wsiade za
    > kolko nawet po "kukulkach" ale nigdy tez nie pozwole wsiasc za kolko
    > osobie, ktora chcialaby to zrobic w mojej obecnosci.

    Swoją drogą ciekaw jestem, czy po pożarciu choćby torby czekoladek "z
    adwokatem" alkomat wykazałby coś ponad błąd pomiaru ;) Bo po sześciu
    ciągle pokazywał 0,0 ;->

    > PS
    > Nie zycze ci zle, ale uwazam ze albo jestes glupi, albo bardzo mlody,

    Uważać sobie możesz, co chcesz - wolny kraj. Nawet że Ziemia jest
    płaska, a w powietrzu unoszą się niebieskie krokodyle i białe myszki.

    Niemniej jednak waga takich twoich poglądów jest pomijalna.

    > troche wiecej pokory do zycia, w ktorym kto wie co cie jeszcze czeka.

    Na pewno nie czeka mnie żadna libacja alkoholowa. Ja nie siadam za
    kierownicą nawet jak jestem niewyspany albo solidnie zagrypiony.