  • Data: 2009-06-21 18:03:58
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h1kge7$2k3h$1@opal.icpnet.pl...
    > wiadomości news:h1j8sm$cp$2@inews.gazeta.pl...
    > Powiedz szczerze: słyszałeś kiedyś o przypadku postawienia zarzutów za
    > usiłowanie popenienia przestępstwa z art.178a ??

    Tak. Wielokrotnie. W jednym wypadku przykładowo wyciągnąłem faceta
    usiłujacego odjechać zaparkowanym na środku ruchliwej ulicy samochdoem spod
    sklepu monopolowego. Nie pozwoliłem mu włożyć kluczyków do stacyjki, choć
    poczekałem, aż usiądzie za kierownicą, by nie było wątpliwości, że on, a
    nie kolega ma zamiar jechać. Facet właśnie próbował takich sztuk, jak Ty
    piszesz i dowadniał, ze on nie jechał, tylko stał. Dostał 2 lata w
    zawieszeniu na trzy i zakaz prowadzenia pojazdów na rok. A miał coś ponad 2
    promile.

    > Jak chciałbyś udowodnić gościowi to, że chciał jechać a nie słuchać
    > muzyki w aucie albo sprawdzić czy akumulator jest sprawny i da radę
    > zakręcić silnikiem?

    Jesteś w błędzie. Takich spraw jest kilka na rok w skali jednostki Policji
    stopnia powiatowego. Chodzi o to, by ewentualny pościg nie skończył się,
    jak we Wrocławiu ostatniej nocy.

    > Ot, jałowe dyskusje.

    No włąśnie. Też mi sie tak wydaje.