  • Data: 2009-06-21 18:07:09
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1kj64$hud$1@inews.gazeta.pl...
    > Wyborczej nie czytasz.
    > To zdaje sie we Wrocławiu było.
    > Szczegółów nie pamiętam, ale jakoś tak to poszło, że gościu z dyskoteki
    > wyszedł po coś da samochodu, siadł na chwilę w samochodzie i go niebiescy
    > zwinęli.

    Takich sparw jest sporo. Jeszcze raz podkreśle, ze z punktu widzenia roboty
    policyjnej lepiej nawet zaryzykować uniewinnienie przez sąd, niż prowadzić
    później pościg. Tego, o czym piszesz nie słyszałem akurat, wiec trudno mi
    się odnieść, tym nie mniej w celu właściwej oceny, to by trzeba było po
    prostu przeanalizować sytuację. Relacjom dziennikarskim po prostu nie ufam,
    a artykół mógł być oparty na wyjasnieniach oskarżonego.