    From: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda po pijaku, brak ważnego przegladu tech.
    Date: Tue, 24 Aug 2004 17:30:58 +0200

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 17:11:33 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Tak łącznie?
    > nie za małe koszty?

    Łącznie. Realny zbieg przestępstwa i wykroczenia. Ale prawda jest taka, że
    dialbli wiedzą jak to należy obsądzać. Całe szczęście zazwyczej jak
    oskarżają o 178a to nie zawrazają już głowy brakiem dokumentów.

    koszty wziąłem z sufitu, nie chciało mi się sprawdzać. Ale w zwykłym
    pijakojeżdżeniu nie ma jakichś kosztogennych procedur. Ale już widzę , że
    zapomniałem o jednym punkcie wyroku - o opłacie.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!