    From: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda po pijaku, brak ważnego przegladu tech.
    Date: Tue, 24 Aug 2004 11:40:21 +0200

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 10:14:41 +0200, Nekroskop
    <m...@i...net.pl> napisał:

    > Witam,
    > Niestety wsiadłem za kółkiem po pijaku.
    > Zatrzymała mnie policja. Alkomat wykazał 0.8 promila.
    > Dodatkowo nie miałem ważnych badań technicznych.
    > Mam 24 lata. Studiuje i pracuje.
    > Jakiego kolegium mogę się spodziewać ?
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    I uznaje oskarżonego Nekroskopa winnym zarzuconego mu czynu wyczerpującego
    znamiona art 178a §1 kk w zb.r. z art 96 §1 pkt 4 kw i za ten czyn na
    podstawie 178a §1 kk wymierza mu karę jednego roku pozbawienia wolności;
    II na podstawie art 96 §1 pkt 4 kw w zw z art 24 §1 kw wymierza oskażonemu
    grzywne w kwocie 300 (trzysta) złotych;
    III na podstawie art 69 §1 i 2 w zw z art 70 §1 pkt 1 wykonanie orzeczonej
    kary pozbawienia wolności warunkowo zawiesza na okres próby wynoszący dwa
    lata;
    IV na podstawie art 71 §1 kk orzeka od oskarzonego grzywnę w wysokości 30
    trzydzieści stawek dziennych ustalając na podstawie art 33 §3 kk wysokość
    jednej stawki dziennej na 20 (dwadzieścia) złotych;
    V na podstawie art 42 §2 kk w zw z art 43 §1 orzeka wobec oskarzonego
    zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych na okres jednego roku;
    VI na podstawie art 49 a §1 i 2 kk orzeka od oskarzonego na rzecz fundacji
    "bezpieczna droga" nawiązkę w kwocie 500 (piećset) złotych
    VII na podstawie art 63 §3 kk na poczet orzeczonego zakazu prowadzenia
    pojazdów zalicza oskarżonemu okres zatrzymania prawa jazdy od dnia 20
    sierpnia 2004 do dnia wyroku;
    VIII na podstawie art 10 §1 kw orzeka, ze wykonaniu będzie podlegała kara
    grzywny wskazana w pkt IV wyroku;
    IX zasądza od oskarzonego na rzecz Skarbu państwa kwotę 120 (sto
    dwadzieścia) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania.

    To chyba tyle. Nie wiem czy czegoś nie pokręciłem ale wyroki ze zbiegami
    przestępstw i wykroczeń zawsze są trochę zakręcone.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!