  • Data: 2007-08-04 14:55:53
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No i nareszcie ktoś napisał mądrze. Pyanie tylko, czy wszystkie grupy lub
    > sprawcy wysokiego ryzyka kosztów leczenia płacą za nie podwyższoną składką.
    > W szczególności mam na myśli:
    >
    > - gospodarstwa rolne
    > - firmy budowlane
    > - kopalnie i huty
    >

    > Bo nie jest ważne jak duże są podatki tylko czy są sprawiedliwie pobierane i
    > rozdzielane.

    Jeszcze się nie przekonałeś, że sprawiedliwości na (tym) świecie nie ma?

    > W końcu "dobre" podatki powinny do nas wrócic w tej samej
    > ilości co zapaciliśmy, prawda ? :)

    Ogólnie rzecz biorąc jest to bardzo słuszny postulat :) niestety z wielu
    względów obowiązuje i obowiązywac będzie zupełnie przeciwna zasada, tzw.
    solidaryzmu społecznego. Czyli im więcej płacisz, tym mniej dostaniesz.
    W przypadku ZUS nawet w skrajnej postaci: ile byś nie wpłacił, nie otrzymasz
    prawie nic. Ale to już bardzo OT.