  • Data: 2007-08-05 13:03:02
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f92o3a$1bk$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > się
    > cudami.
    > Tak to można badać profesjonalistów.
    A - zapomniałem wkleić najważniejszego.
    Ci "profesjonaliści" jeżdżą po zamkniętych torach, wspózawodniczą tylko
    między sobą i to nie tylko w zawodach umożliwiających bezpośredni kontakt
    (wyścig), lecz i w bezkontaktowych (większość rajdów, triale itp.). Zatem
    szansa, że taki kierowca zabije innego jest niewielka, a wysokiego
    bezpieczeństwa dopełnia odpowiednia organizacja oraz warunki techniczne
    pojazdów pojazdów. Mimo to bada się ich bardzo dokładnie, sam byłem mocno
    zdziwiony co ze mną wyprawiali.
    Tymczasem tu, gdzie ślepy szaleniec może wjechać w innego użytkownika drogi
    na każdym zakręcie, może wparować na chodnik pełen ludzi, zrobić czołówkę
    przy wyprzedzaniu - badania są śmieszne, przechodzą je półślepi, bez badania
    czasu reakcji, oceny odległości i jej zmian, wyobraźni przestrzennej a
    zamist tego każe się zapalać światła i jeżdzić o 10 km wolniej. Jeśli sporo
    jeździsz, to chyba widzisz, co się dzieje na drogach.
    Paranoja.

    --
    Jotte