  • 1. Data: 2003-12-01 20:51:48
    Temat: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    Jak w temacie,zostalem zatrzymany jadac rowerem po spozyciu alkoholu,
    cala sprawa jak narazie zakonczyla sie u prokuratora gdzie dostalem
    "Postanowienie -
    gdzie jest napisane: Poreczenie majatkowe w postaci wplacenia kwoty xxx zl
    na konto
    sum depozytowych" Co to jest to poreczenie, czy jest to forma grzywny? czy
    skoro depozytowa
    te pieniadze pozniej wracaja? oraz na odwrocie "uzasadnienie - ze przyznaje
    sie za do zarzucanego
    czynu,zas zastosowane srodki zapobiegawcze sa wystarczajce dla zapewnienia
    prawidlowego toku
    postepowania przygotowawczego". Czy to znaczy ze sprawa skierowana bedzie na
    droge sadowa?
    Co grodzi mi za takie wykroczenie, jakas grzywna,kara,jesli tak to ja
    wysoka, procz tego ze mam
    zawieszone prawo jazdy na rok. Czy tez moge dostac jakis wyrok z
    zawieszeniu?

    z gory dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-01 20:52:20
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    dodam jeszcze ze nie bylem nigdy karany

  • 3. Data: 2003-12-01 21:00:26
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Khan w wiadomości <bqg9l2$jes$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Co grodzi mi za takie wykroczenie, jakas grzywna,kara,jesli tak to ja
    > wysoka, procz tego ze mam
    > zawieszone prawo jazdy na rok. Czy tez moge dostac jakis wyrok z
    > zawieszeniu?

    A ile miałeś? Przeszło 0,5%%? bo jeśli tak to czapa ;-))

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą

  • 4. Data: 2003-12-01 21:05:07
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > A ile miałeś? Przeszło 0,5%%? bo jeśli tak to czapa ;-))
    >
    > --

    sporo wiecej, ogolnie to nie zajarzyli ze cos pilem dopoki na alko nie
    trafilem
    mialem 1,5%%

  • 5. Data: 2003-12-01 21:55:13
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Khan wrote:
    > sporo wiecej, ogolnie to nie zajarzyli ze cos pilem dopoki na alko nie
    > trafilem
    > mialem 1,5%%

    Art. 178a. kk
    § 2. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania
    inny pojazd niż określony w § 1,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do roku.

    do tego (grzywna albo cos w zawieszeniu) zakaz prowadzenia na co
    nsjmniej rok i świadczenie pieniężne (do 8 tys.)

    A poręczenie - zabezpieczenie żebyś się stawił w sądzie.

    KG

  • 6. Data: 2003-12-01 22:10:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To jest środek zapobiegawczy, byś nie uciekł. W amerykańskich filmach
    nazywa się to kaucja.

  • 7. Data: 2003-12-02 07:23:50
    Od: "Buster" <r...@w...p.lodz.pl>

    > Art. 178a. kk
    > § 2. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    > odurzającego, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania
    > inny pojazd niż określony w § 1,
    </ciah>

    A jak brzmi ten § 1?????

    Pozdrowienia
    Buster

  • 8. Data: 2003-12-02 08:52:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niejaki(a) Khan w wiadomości <bqg9l2$jes$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    > co następuje:

    > A ile miałeś? Przeszło 0,5%%? bo jeśli tak to czapa ;-))

    Pytanie oczywiście retoryczne jeśli mowa była o prokuratorze.
    Nie rób się arek;))

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-12-02 08:53:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > </ciah>
    >
    > A jak brzmi ten § 1?????

    Poszukaj sobie KK w sieci. To naprawdę nie takie trudne.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-12-02 10:32:41
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Khan" <k...@k...bydg.pl> napisał w wiadomości

    > sporo wiecej, ogolnie to nie zajarzyli ze cos pilem dopoki na alko nie
    > trafilem
    > mialem 1,5%%

    Zdarzaja sie i to dosc czesto kary pozbawienia wolnosci
    z warunkowym zawieszeniem .
    Pozdr
    Robert K.