    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda bez ubezpieczenia i rejestracji
    Date: Thu, 18 Dec 2003 06:08:11 GMT

    Uzytkownik "Marek" <M...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:brqphp$anf$03$1@news.t-online.com...
    > Czy ktos wie jaka jest kara za jazde samochodem nieubezpieczonym
    > ,nierejstrowanym (pomimo tabilc) oraz bez oplaconego podatku?

    masz za duzo kasy?
    sadzac po zadawanym pytaniu ten samochod do najmlodszych nie nalezy wiec
    nawet jak go sprzedasz (lub ktos kto to robi) bedzie musial dolozyc drugie
    tyle aby sie wyplacic :)

    za sama jazde bez oc jest chyba do 3 albo do 5 tys zloty

    nie wiem co grozi finansowo za jazde bez dowodu i przegladu, ale oprocz
    konsekwencji prawnych mozna sie zostac scholowanym na parking policyjny a
    samo cholowanie to ze 2-3 stowki i doba na parkingu jak za sredni hotelik :)