  • Data: 2004-10-06 19:05:48
    Temat: Re: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/6/2004 8:53 PM, adamb wrote:

    > A o "niedopowiedzeniach" słyszałeś??
    > Dosyć jasno wynika ze zdania, o co w nim chodzi, o ile ktoś nie jest na
    > tyle tępy, aby to zrozumieć.
    >
    > Wypowiedzi Marka Borowskiego "PRL był ustrojem nieefektywnym gospodarczo
    > i doprowadził do wielu problemów, z którymi się dziś borykamy." też nie
    > rozumiesz??

    Ja to rozumiem tak, że w ramach politycznej poprawności p. Borowski
    wprawdzie miękko, ale akceptuje PRL - byłby on OK (PRL), gdyby był
    bardziej efektywny i nie tworzył problemów.
    Akceptuje on to, że można człowieka posłac do więzienia z powodu
    potrzeby spozycia napoju o nazwie Coca-Cola albo opowiadania kawałów o
    Związku Sowieckim, bo "takie wtedy było prawo".

    Pzdr: Catbert