  • Data: 2006-07-13 15:47:35
    Temat: Re: Jakubowska ...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    NIe zgadzam się. Na "świecznik" może miernego piosenkarza wywindować byle
    dziennikarzyna z "poczytnego" (rzczaej ogląanego) pisma lub TV.
    Kiedyś w podstawówce zrobiono ze mnie tzw. gospodarza klasy (wcale
    nie chciałem). O demokracji nie było mowy - ustaliła wychowawczyni.
    Kilkuletni gówniarz jeszcze nie miał nic do powiedzenia. Potem jak
    coś spsociłem to zaraz draka "bo powinieneś dawać przykład".
    Może dlatego tego typu myślenie bardzo mnie wkurza.
    (OT: Poza tym nie wiem skąd się to u nauczycieli brało, bo ja nie
    zauważałem, aby ktokolwiek chciał brać ze mnie przykład).

    To też źle. Nie powinno być różnicy.

    >a niby dlaczego? jezlei ten ktos poplenia swiadomie czyn ktory jest
    >zwiazany z dzialanoscia to owszem, ale dlaczego w takim przypadku?
    >Zreszta szkodliwosc spoleczna czynu nie uzaleznia wykosci kary od
    >zajmowanego stanowiska.

    Zgoda.
    Arek