  • Data: 2006-07-13 20:30:30
    Temat: Re: Jakubowska ...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Bardzo wątpliwe żeby sie to dało udowodnić. Ja na miejscu prokuratora
    > dałbym sobie spokój.

    Zawsze mówisz, żeby nie wypowiadać się o sprawie bez znajomości akt.
    Poza tym myślę, że od tego jest postępowanie, w tym dowód z opinii
    biegłego, żeby rozstrzygnąć o ew. odpowiedzialności i wine sprawcy
    wypadku. To, że policja powiedziała "winny jest tamten" jeszcze nic nie
    znaczy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||