  • Data: 2009-07-21 12:47:40
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h44bdn$a8b$1@news.onet.pl...

    > Ja niczego nie sugeruję, po prostu pytam o fakty.
    > A Ty na razie posiłkujesz się jedynie domniemaniami.

    tak samo jak i ty
    ja natomiast staram sie jednak pozostac neutralny i nie osadzaqc policjantow
    zbyt szybko

    > Człowiek napadnięty po prostu stara się albo bronić albo uciekać, nie
    > wnikając w szczegóły napadu.

    oni nie zostali napadnieci

    > Czy jeśli dostaniesz w łeb zza rogu, to się będziesz zastanawiał, z
    > jakiego powodu ktoś na Ciebie napadł?

    co innego dostac na ulicy po ryju, a co innego tak szeroko zakrojona akcja

    > Naprawdę uważasz, że trzeba mieć coś na sumieniu, żeby odczuwać nieodpartą
    > chęć spierdolenia z miejsca potencjalnej rzezi?

    tak, albo nadmiernie ulegac emocjom, jedno i drugie jest niezdrowe, paniczna
    ucieczka zadko kiedy przynosi pozytywne efekty