  • Data: 2009-07-21 07:59:38
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh6as9v.k04.joshua@tau.ceti.pl...

    > To k*wa niech sobie kupią lizak a nie zgrywają kowbojów! Jesteś tak tępy
    > że
    > nie potrafisz zrozumieć co się stało? Ci idioci z blachami zamiast mózgu
    > nie
    > zrobili nic, by ich ofiary mogły choćby PRZYPUSZCZAĆ że mają do czynienia
    > z policją!

    to ty jestes tepy i nie rozumiesz prostych zasad, nie znasz wszystkich
    okolicznosci, ale juz wydales wyrok, slowo bandytow powtarzasz jak mantre,
    udowadniam ci ze nie masz racji, ze nie koniecznie musialo byc tak jak sobie
    wyobrazasz, a ty w kolko swoje, jak dla mnie eot, bo juz mi sie nie chce
    pisac tego samego od poczatku

    moze kiedys zrozumiesz, moze nie, w sumie wisi mi to