  • Data: 2009-07-21 08:02:46
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:34:08 +0200, szerszen napisał(a):

    > jestes stronniczy, bo ferujesz wyroki na podstawie doniesien prasowych i
    > swojego "bo tak powinno byc"

    Jestem stronniczy, bo gdy ktoś się zachowuje jak bandyta to reaguję jak na
    widok bandyty? I jak najbardziej - opisuję "jak powinno być". W USA ci
    policjanci od siedmiu boleści by poszli za kratki.

    > jesli wpada w panike z byle powodu, to niestety moze to sie dla neigo zle
    > skonczyc, teoria darwina robi swoje, nie znasz okolicznosci i nie wiesz jaki
    > byl dokladnie przebieg wypadkow, dlatego pisze o twojej stronniczosci

    Fajne państwo - kara za nerwową reakcję na bandytów -> śmierć. Z drugiej
    strony policjanci mogą sobie spanikować, wywalić w samochód całą amunicję,
    spier*lić akcję - i zostaną pogłaskani po główce. Trochę idiotyczne, biorąc
    pod uwagę że policjant to ktoś kto ma dług zaufania od społeczeństwa i nigdy
    nie powinien nadużywać swoich uprawnień.

    > patrz na kolejnosc wydarzen, najpierw chcieli ich zatrzymac, potem zaczeli
    > uciekac, a na koncu zaczeto strzelac, wiec jak sam widzisz, strzaly byly
    > konsekwencja ucieczki a nie na odwrot, reszta to pisanie o okolicznosciach
    > ktorych nie znamy

    Strzały były konsekwencją ucieczki przed BANDYTAMI. Powtórzyć? BAN-DY-TA-MI!
    Pieprzysz o "okolicznościach których nie znamy", bo są Ci nie na rękę...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944