  • Data: 2009-07-21 06:34:08
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh693nb.ca.joshua@tau.ceti.pl...

    > Jestem stronniczy bo uważam że to chore gdy policja zachowuje się jak
    > bandyci, morduje człowieka a potem zapada wyrok według którego obywatel
    > ma być jasnowidzem i domyślić się że ci konkretni bandyci to policja?

    jestes stronniczy, bo ferujesz wyroki na podstawie doniesien prasowych i
    swojego "bo tak powinno byc"

    > Człowiek ma prawo spanikować, gdy ktoś na niego napada. Policjanci są
    > profesjonalistami i mają OBOWIĄZEK wziąć pod uwagę to że zaatakowany
    > potraktuje ich adekwatnie do wyglądu - czyli jako bandytów.

    jesli wpada w panike z byle powodu, to niestety moze to sie dla neigo zle
    skonczyc, teoria darwina robi swoje, nie znasz okolicznosci i nie wiesz jaki
    byl dokladnie przebieg wypadkow, dlatego pisze o twojej stronniczosci

    > Żyliby, gdyby policjanci nie zaczęli strzelać. Śledzili podejrzanych przez
    > kilka przecznic - tak trudno było sięgnąć do schowka i wystawić koguta
    > choćby pod szybę?

    patrz na kolejnosc wydarzen, najpierw chcieli ich zatrzymac, potem zaczeli
    uciekac, a na koncu zaczeto strzelac, wiec jak sam widzisz, strzaly byly
    konsekwencja ucieczki a nie na odwrot, reszta to pisanie o okolicznosciach
    ktorych nie znamy